УПЦ МП, КП, униаты, да и многие протестанты - работают на политиков и олигархов в качестве пропагандонов, подталкивают очередные порции мяса на войну или революцию. И при том, ни одна падла в рясе не вспомнила о Божьей каре, не вспомнила о покаянии.
Вы можете себе представить, чтобы Римская империя начала подавлять бунт в какой-то провинции, а апостол Павел выступал на Форуме, призывает сплотится вокруг своей Родины - Рима, идти на войну защищать ее, собирает деньги на новые доспехи для легионеров, благословляет императора?
Ни УПЦ, ни католики не являются христианскими организациями. Достаточно почитать Евангелие и сравнить с их реальностью. Ничего общего к у них нет.
А если вы имеете гуманитарное образование, то увидите, что все те -ПЦ лишь внешне прикрываются именем Христа, а по сути своей являются смесью языческого оккультизма, иудаизма, тоталитарной секты и финансовой корпорации. Эти корпорации - лишь отражение души нечестивого украинского народа. А за нечестие Бог попускает лютые кары. Все последние 100 лет украинцы потерпают от бед.
Так было и в 1914, 1917, 1933, 1937, 1941, 1947, 1986, 1991, 2004, 2014. Бог молотом своих кар бьет украинцев, пытаясь разбить камень их сердец, а они не хотят смягчаться и каяться.
Comments
Большая часть священников и монахов занимают позицию мира и прекращения войны, но их точку зрения не покажут СМИ. Наоборот нам покажут, что жиды Гиркинды и Бабаи - православные воины.
В общем, не стоит касаться тем, в которых вы совсем не разбираетесь.
https://www.youtube.com/watch?v=Ad-5Zhch5-k
и не вам меня учить - вы вообще ни в чем не разбираетесь...:(
ходите там где чисто
лезть не буду.
странно
Мені іноді здається, що церковні канони принципів ікономію потребують перегляду - і не з тієї причини, що вони були прийняті помилково - ні, але з тієї причини, що форми існування держав дуже змінились і продовжують змінюватись, і ті старі уявлення про держави і кордони позбавляються змісту. Відповідно, позбавляються змісту і канони побудованні на застарілих поняттях. Церква ніби постає перед вибором: або визнати себе недієздатною - а це, по суті, визнання втрати церкви, яка ж має стояти до кінця днів, або змінити правила управління відповідно до нових форм існування суспільних організацій.
І це пов*язано не тільки з Україною, де УПЦ МП називається українською церквою, хоча українство у ній ледь відчутне. Але є приклади Греції, США (і, мабуть, ще є країни), де існують церкви різних юрисдикцій, що суперечить ікономічним канонам церкви. І церква вже давно не може нічого з цим вдіяти. Але світ далі транформується, і що буде з церквою далі, якщо вона не буде реагувати хоча б на вже застарілі виклики.
Мене звинувачують у антипатріотизмі, але все більше схиляюсь до думки, що потрібем добровільно-примусовий розкол УПЦ МП на УПЦ КП і Російську Православну Церкву в Україні Московського Патріархату. Це примусова частина, а добровільна – це можливість вибору приналежності кожної парафії. Я не розумію: якщо хтось хоче ідеологічно належати до Росії і МП, чому ми маємо їх примушувати стати на нашу іншу точку зору? Це якась ілюзія нашої здатності впливати на інших людей? Але якби ми могли впливати, то УПЦ МП не топталась би практично на одному місці усі ці два десятки років незалежності. Чи не варто нам подати приклад світовим церквам, відмовившись від ілюзорного принципу територіальної ікономії? І я розумію, що з*явиться і Румунська Церква в Україні і ще інші, мабуть, - на здоров*я. Чи ми будемо і далі критикувати політправослав*я і нічого не робити для вилікування церкви від цієї хвороби? І коли ми приєднуємо церкву до держав і територіє, то чи не від*єднуємо мо її від народу, від пастви.
Ще раз відзначу, що час не стоїть на місці. Тепершня втрата змісту поняття державного кордону зумовлена, перш за все, надзвичайним розвитком засобів зв*язку. Далі, мабуть, буде ще більше.
Отже, хотілось би дізнатись, що думають українські церковні інтелектуали стосовно цих питаннь. Якщо є у Вас посилання на якісь свої чи чужі роботи з цих питань, то я був би вдячний. Дякую.
Однак в 3-5 ст., політична влада вирішила використати хритиянство в якості державної ідеології. Так в різний час в різних країнах почали виникати ідеологічні організації (УПЦ, РПЦ, римокатолики і т.д.) що використовували імя християнства. Але життя цих організацій разюче відрізняється від того, що вимагається в Новому Завіті. ТОму вповні християнським їх назвати не можна.
Саме тому, я не причисляю себе до жодної з них.
Ці організації грають активну політичну роль. Але оскільки в них від Бога є мало, то ця роль більше негативна, аніж позитивна.
На моє переконання - чим менше релігія лізе в політику тим краще. А порпатися в цьому бруді, в їх інтригах і розкладах сенсу не бачу. ВОни мертві. І хай мертві хоронять своїх мертвеців.
Зрозуміло. Але перед тим, як вважати брата "як поганин і митник", то перше слід спробувати примиритись із ним, виявивши перед ним усі його помилки (наодинці), виявити невідповідність його поглядів правилам щасливого співіснування (ще взявши із собою двох або трьох), показати йому шлях до примирення (привівши на загальноцерковний огляд і розсуд). Я особисто ще цього шляху не пройшов. Про Вас не знаю.
Там и может быть реализована идея христианского "коммунизма", "братства", "милосердия" и "кротости".
Вероятно, такие общины существовали, но неизменно погибали при соприкосновении с "большими" обществами